понедељак, 14. март 2011.

Губици либијског ваздухопловства до 08.03.2011.год.


  • 17 February, An-26, заробљен од протестаната у Куфри (Kufra).
  • 20 February, Mi-8 или Mi-24, наводе да је оборен током устнка у Ел-Беиди (el-Beyda) 
  • 20 February, Mi-24 "853", уништен на земљи у Бенини АБ  (Benina AB). 
  • 20 February, Mi-24 "854", заробљен у  Бенини (Benina AB). 
  • 20 February, Mi-14 "1406", заробљен у Бенини (Benina AB). 
  • 21 February, непознати транспортни авион оборен са земље док је покушавао да слети на Гамал Абдел Насер јужно од Тобрук-а. (Gamal Abdel Nasser AB, south of Tobruq). 
  • 21 February, непознати хеликоптер оборен од стране демонстраната
  • 23 February, A.109, тврде како је оборен од локалних демонстраната. 
  • 23 February, Su-22UM-3K, авион се срушио а пилот се катапултирао (пилот је ухапшен јер је пружао отпор и евакуисан је у Египат). 
  • 23 February, Su-22M-3K, авион се срушио а пилот се катапултирао (пилот је евакуисан у Египат). 
  • 23 February, Mirage F.1ED "502", пилот је пребегао на Малту Потврђено сликом и снимком
  • 23 February, Mirage F.1ED "508",  пилот је пребегао на Малту Потврђено сликом и снимком
  • 23 February?, SF.260 "FA-DME", оборен T-55 MBT за време борби око Мисурата (Misurata AB). 
  • 27 February, Mi-8 или Mi-24, наводно оборен од "Manpads-а" приликом напада на локалну радио станицу; заробљено петоро чланова посаде. 
  • 2 March, Su-22M-3K, тврде како је оборен за време борби у Мерса ел-Брега (Mersa el-Brega), али највероватније је само оштећен. 
  • 3 March, непознати авион, тврде да је оборен за време борби у Мисурати (Misurata). 
  • 3 March, Mirage F.1ED, тврде да је оборен за време биорби уМерса ел-Бреги ( Mersa el-Brega). 
  • 4 March, Mi-8MT "2119/амбулантни", заробљен напуштен на аеродрому Рас Ланоф (Ras Lanoof). 
  • 5 March, непознати хеликоптер, тврде да је оборен за време борби у Рас Ланоф-у (Ras Lanoof). 
  • 5 March, Mi-8 или Mi-24, оборен са ЗПУ-4 за време борби у Рас Ланоф-у (Ras Lanoof). 
  • 5 March, Su-24MK "38",оборен са ЗПУ-4 за време борби западно од Рас Ланоф-а (Ras Lanoof), пилоти су погинули, један је био Сиријац. Потврђено сликом и снимцима
  • 6 March, Mi-24, тврде да је оборен са ЗПУ-4 за време борби у околини Bin Jawad, посада погинула, један пилот је био Сиријац. 
  • 6 March, Su-22, тврде да је оборен са ЗПУ-4 за време напада у околини Рас Лануф-а (Ras Lanoof area), пилот је наводно заробљен и тврде да је Суданац. 
  • 6 March, Su-22, тврде да је оборен са ЗПУ-4 за време напада у околини Рас Лануф-а (Ras Lanoof area), пилот је наводно заробљен и тврде да је Сиријац.
  • 7 March, непознати авион,тврде да је оборен са ЗПУ-4 за време напада у околини Рас Лануф-а (Ras Lanoof area) . (Note #2: једино је Su-22s могао бити виђен на снимку LARAF (Либијско ваздухопловство) у нападу на Рас Лануф (Ras Lanoof), снимљен јуче).
Либијско ваздухопловство је почело да спроводи операције на већим надморским висинама око 1,000m и више што је ван домашаја оружја којим располажу побуњеници.

Остало:
  • 07-Mar, ЦНН извештава да ће НАТО почети 24-часовно надзирање Либијског ваздушног простора наводно путем NATO E-3AWACS.
Разни не потврђени извори

Нема коментара:

Постави коментар