Први лет је летео главни пробни пилот Quirino Bucci. Авион је полетео 30. марта у 16 часова по подне из Венегона, са аеродрома Alenia Aermacchi. Лет је трајао 40 минута, а Т-346А достигао максималну висину од 15.000 фт, који покрива планирани лет у погледу брзине, нападног угла и фактор оптерећења. Лет такође укључује и маневре да се процене аеромеханичарска руковања ваздухоплова и система функционалности.
Т-346А италијанског ратног ваздухопловства је први М-346 авион који је завршен у серијској производњи. Alenia Aermacchi у Венегону сада ради водећу, високо-аутоматизовану производну линију која ће омогућити производњу до 48 авиона годишње, са конкурентним ценама и високим квалитетом, како би производња била у складу са највишим захтевима програма. Авиони за италијанско ваздухопловство већ се производе на овој новој покретној траци, а производња 12 ваздухоплова које је поручило сингапурско ваздухопловство такође је у току производње. Маркетиншке активности Aleniе Aermacchi М-346 су веома активне како у Европи тако и у свету.Alenia - Северна Америка се спрема да преда понуде за УС ваздухопловство T-X Trainer Replacement Program замене са Т-100, које је америчка варијанта М-346. Т-100 је најсавременији модерни тренер авион, високих перформанси, за студенте пилоте од било ког модерног тренера авиона на тржишту данас. Ваздушне снаге неколико нација су изразили велико интересовање за овај авион, који задовољава најновије услове обуке нове генерације авиона као што су Ф-22, Ф-35 и "Еурофајтер".
Нема коментара:
Постави коментар