петак, 15. април 2011.

Братаница Просинечког у Војсци Србије!

БЕ­О­ГРАД – Ива Про­си­неч­ки, бра­та­ни­ца тре­не­ра фуд­ба­ле­ра Цр­ве­не зве­зде Ро­бер­та Про­си­неч­ког, пла­ни­ра да упи­ше Вој­ну ака­де­ми­ју Вој­ске Ср­би­је у Бе­о­гра­ду и по­ста­не пи­лот бор­бе­ног ави­о­на. Ка­ко пре­но­си ма­га­зин „Од­бра­на“, бра­та­ни­ца хр­ват­ског тре­не­ра, ко­ја де­вет го­ди­на жи­ви у Ли­са­бо­ну, од­лу­чи­ла је да по­ла­же при­јем­ни ис­пит за ака­де­ми­ју у Бе­о­гра­ду 16. ма­ја и већ се ужур­ба­но при­пре­ма за тест из ма­те­ма­ти­ке и за фи­зич­ку про­ве­ру.

- Мно­ги ме пи­та­ју за­што у Бе­о­гра­ду, а не у Пор­ту­га­лу, зар та­мо ни­су усло­ви бо­љи? Љу­бав пре­ма до­мо­ви­ни и чи­ње­ни­ца да ми је нај­ве­ћи део по­ро­ди­це ов­де у Бе­о­гра­ду и да ми они пру­жа­ју по­др­шку и по­ма­жу да се осе­ћам као код ку­ће, ве­ро­ват­но су пре­су­ди­ли у ко­рист Бе­о­гра­да – ре­кла је Ива Про­си­неч­ки.
Она је ис­та­кла да је све­сна да је на ака­де­ми­ји оче­ку­ју ред и ди­сци­пли­на али да има ве­ли­ку же­љу да по­ста­не пи­лот бор­бе­ног ави­о­на, као и да јед­ног да­на ле­ти у лов­цу Ф-16. У слу­ча­ју да не про­ђе на сме­ру ави­ја­ци­је, по­ку­ша­ће да упи­ше вој­но-хе­миј­ско ин­же­њер­ство. Ка­ко ка­же, ле­кар­ски пре­глед је већ про­шла, а нај­ком­пли­ко­ва­ни­је јој је би­ло при­ку­пља­ње до­ку­ме­на­та и по­твр­да да ни­је осу­ђи­ва­на.
- Фи­зич­ка про­ве­ра об­у­хва­та тр­ча­ње на 2.400 и на 60 ме­та­ра, за­тим скок у даљ, скле­ко­ве и пли­ва­ње. Тр­чим сва­ког ви­кен­да, а по­што већ пет го­ди­на тре­ни­рам ве­сла­ње то ми мно­го по­ма­же.Про­си­неч­ки је до­да­ла да би про­блем мо­гао да бу­де одво­је­ност од деч­ка ко­ји сту­ди­ра Вој­ну ака­де­ми­ју у Пор­ту­га­лу.

- Ипак, мо­рам да гле­дам шта је бо­ље за ме­не и не мо­гу на осно­ву јед­не осо­бе да од­лу­чу­јем о бу­дућ­но­сти и ка­ри­је­ри. По­сле за­вр­ше­не ака­де­ми­је у Бе­о­гра­ду че­ка­ју ме си­гу­ран по­сао и ка­ри­је­ра – за­кљу­чи­ла је Ива.

Фото: Душан Атлагић

Нема коментара:

Постави коментар