Званичнa елиминацијa авиона МиГ-35 из МРЦА индијског конкурса о ком је већ писано на овом блогу значи спуштена завеса за овај програм. Ако је то истина, Миг-35 ће бити једини Fulcrum ког нико никада није купио.
Чињенице су прилично бруталне. Победа у индијском тендеру била је практично обавезна за МИГ да би био у стању да генерише економију тог обима који би омогућио да прода 72 авиона МиГ-35С по приступачној цени за јединице руске авијације.
Миг-35 је на ММРЦА такмичењу био одбијен са 14 "грешака", пре свега у вези са својим моторима где ће вероватно смањити своје шансе, ако их и има, са другим потенцијалним купцима у Азији и Латинској Америци. За Русе је ово јак ударац после пола века јер су и "сентиментално" везани за индијско ваздухопловство јер је сарадња између њих почела још давне 1963. са испоруком првог авиона МиГ-21-Ф13с.
Врло ће бити занимљиво видети шта су биле тих 14 "грешака" које је ИАФ - индијско ваздухопловство пронашло на МиГ-35. За сада оне су добро чувана тајна али ће пре или касније изаћи у јавност.
Чињенице су прилично бруталне. Победа у индијском тендеру била је практично обавезна за МИГ да би био у стању да генерише економију тог обима који би омогућио да прода 72 авиона МиГ-35С по приступачној цени за јединице руске авијације.
Миг-35 је на ММРЦА такмичењу био одбијен са 14 "грешака", пре свега у вези са својим моторима где ће вероватно смањити своје шансе, ако их и има, са другим потенцијалним купцима у Азији и Латинској Америци. За Русе је ово јак ударац после пола века јер су и "сентиментално" везани за индијско ваздухопловство јер је сарадња између њих почела још давне 1963. са испоруком првог авиона МиГ-21-Ф13с.
Врло ће бити занимљиво видети шта су биле тих 14 "грешака" које је ИАФ - индијско ваздухопловство пронашло на МиГ-35. За сада оне су добро чувана тајна али ће пре или касније изаћи у јавност.
Нема коментара:
Постави коментар