INCIDENT NA LINIJI IZ BEOGRADA
Četvrtak, 19. Maj, 2011.| Autor:
TIVAT - Avion "embraer 195" crnogorske avio-kompanije "Montenegro erlajnz" blago je oštećen danas nakon sudara sa orlom na pisti tivatskog aerodroma, ali niko nije povređen, saopštio je portal Vijesti.
Taj crnogorski portal prenosi da je u jutrošnjem nesvakidašnjem incidentu oštećen takozvani "nos aviona", koji je dolazio iz Beograda, a koji je tada sletao na tivatski aerodrom.
Takozvani "nos aviona", odnosno radarska kupola napravljena od plastičnog materijala, ispod koje je smešten meteorološki radar, potpuno je udubljena.
Opisujući atmosferu u putničkoj kabini, šef Letačke operative crnogorskog avio-prevoznika kapetan Milovan Milić kazao je za Vijesti onlajn da su putnici u avionu čuli jak udar, ali da u prvom momentu nisu znali šta se dogodilo.
Točkovi "embraera", koji se u tom trenutku kretao brzinom od oko 250 kilometara na čas, dotakli su poletno-sletnu stazu, a onda je usledio jak udar.
"Iskusni kapetan Branislav Gak je prisebno zadržao pravac aviona i potom ga zaustavio u redovnoj proceduri", tvrdi Milić, objašnjavajući da kapetan nije mogao da izbegne pticu, koja je ostala mrtva na pisti.
U "Montenegro erlajnzu" navode da su mehaničari zamenili rezervni deo, a da oštećenje radarske kupole nije moglo da ugrozi bezbednost putnika u avionu prilikom sletanja.
Kroz plastiku radarske kupole prodiru meteorološki zraci, koji pilotima prilikom leta daju meteo sliku, ali u tehničkom i bezbednosnom smislu,njen kvar ne može biti fatalan, pišu Vijesti.
Taj crnogorski portal prenosi da je u jutrošnjem nesvakidašnjem incidentu oštećen takozvani "nos aviona", koji je dolazio iz Beograda, a koji je tada sletao na tivatski aerodrom.
Takozvani "nos aviona", odnosno radarska kupola napravljena od plastičnog materijala, ispod koje je smešten meteorološki radar, potpuno je udubljena.
Opisujući atmosferu u putničkoj kabini, šef Letačke operative crnogorskog avio-prevoznika kapetan Milovan Milić kazao je za Vijesti onlajn da su putnici u avionu čuli jak udar, ali da u prvom momentu nisu znali šta se dogodilo.
Točkovi "embraera", koji se u tom trenutku kretao brzinom od oko 250 kilometara na čas, dotakli su poletno-sletnu stazu, a onda je usledio jak udar.
"Iskusni kapetan Branislav Gak je prisebno zadržao pravac aviona i potom ga zaustavio u redovnoj proceduri", tvrdi Milić, objašnjavajući da kapetan nije mogao da izbegne pticu, koja je ostala mrtva na pisti.
U "Montenegro erlajnzu" navode da su mehaničari zamenili rezervni deo, a da oštećenje radarske kupole nije moglo da ugrozi bezbednost putnika u avionu prilikom sletanja.
Kroz plastiku radarske kupole prodiru meteorološki zraci, koji pilotima prilikom leta daju meteo sliku, ali u tehničkom i bezbednosnom smislu,njen kvar ne može biti fatalan, pišu Vijesti.
Нема коментара:
Постави коментар