петак, 26. август 2011.

HEROJ S NEBA

Nedelja, 21. Avgust, 2011.Autor: Ekipa Kurira

Radovan Nikolić: Shvatio sam da moram prinudno da sletim. Borio sam se da ostanem živ i ne ubijem nekoga na zemlji!

BEOGRAD - Gledao sam kako motor aviona prestaje da radi, i samo sam se trudio da ne ubijem nekoga!

Ovim rečima pilot Radovan Nikolić (54) opisuje incident koji se dogodio u petak uveče. Dok je zaprašivao komarce iznad Novog Beograda, avion „dromader“ se pokvario!
- U tom deliću sekunde, kad sam shvatio da mogu da poginem, upitao sam se: „Zašto to meni da se desi“. Ipak, ostao sam pribran! Borio sam se samo da ostanem živ i ne ubijem nekoga na zemlji. Mogao sam da padnem na kupalište, udarim u neku veliku zgradu, dalekovod, autoput ili benzinsku pumpu! Ne smem ni da pomislim koliko bi žrtava bilo - kaže heroj Nikolić.

Hrabri pilot kaže da je imao sreće.
- Našao sam to parče zemlje u blizini benzinske pumpe „Zmaj“. Pri prinudnom sletanju preprečila mi se niža, napuštena zgrada. Uspeo sam da je preletim. Bio sam na visini od oko četiri metra. Prizemljio sam avion, udario točkovima o zemlju pored ograde „Rodić marketa“. Letelica se zarotirala za 180 stepeni i gotovo se raspala, ali nije mi bilo suđeno da umrem - kroz osmeh priča Nikolić.

Pilot nije hteo mnogo da govori o uzrocima pada.
- Avion ima dva rezervoara. Kad sam primetio da se jedan ispraznio, pokušao sam da prebacim dotok goriva iz drugog rezervoara. Nisam uspeo zato što se klapna zaglavila, i morao sam prinudno da sletim!


Avion će biti uklonjen do ponedeljka


Nikola Stankov, šef tehnike Privredne avijacije „Jata“, kazao je da su stručne ekipe počele sa uklanjanjem aviona.
- Sa rasklapanjem letelice počeli smo juče oko 11 sati i očekujemo da će posao biti gotov najkasnije do ponedeljka. Nadležni iz Direktorata za civilno vazduhoplovstvo bili su na terenu, pa će se uzrok prinudnog sletanja znati tek nakon njihove procene - rekao je Stankov.


Gde je sve mogao da udari:


1  zgrade u Zemunu
2  Slavija
3  zgrada TC „Ušće“
4  posetioci Bir festa
5  zgrade na Bežanijskoj kosi
6  trafo-stanica kod Novog bežanijskog groblja
7  benzinska pumpa „Zmaj 1“
8  dalekovodi



Нема коментара:

Постави коментар