M.A. | 01. 06. 2011.
Dve godine nakon što se “Er Fransov” avion na letu 447 srušio u Atlantik, sa dubine od 3.900 metara izvučeno je još 75 tela. To znači da je do sada pronađeno 127 od ukupno 228 žrtava, ali je neizvesno da li će i ostali nestali putnici biti pronađeni.
Nakon što su stručnjaci analizirali podatke sa crnih kutija pronađenih na dnu mora početkom maja, gotovo je potpuno razjašnjeno kako je došlo do nesreće.Kako je saopštila francuska Služba za istragu avionskih nesreća (BEA), uzrok nesreće su bili defektni senzori za brzinu. Kada je letelicu zahvatila turbulencija, na ekranima u pilotskoj kabini pojavile su se protivrečne informacije o brzini.
Dve godine nakon što se “Er Fransov” avion na letu 447 srušio u Atlantik, sa dubine od 3.900 metara izvučeno je još 75 tela. To znači da je do sada pronađeno 127 od ukupno 228 žrtava, ali je neizvesno da li će i ostali nestali putnici biti pronađeni.
Nakon što su stručnjaci analizirali podatke sa crnih kutija pronađenih na dnu mora početkom maja, gotovo je potpuno razjašnjeno kako je došlo do nesreće.Kako je saopštila francuska Služba za istragu avionskih nesreća (BEA), uzrok nesreće su bili defektni senzori za brzinu. Kada je letelicu zahvatila turbulencija, na ekranima u pilotskoj kabini pojavile su se protivrečne informacije o brzini.
“Iz nekog razloga senzori za brzinu su otkazali. Na velikoj visini došlo je do prekida struje i piloti više nisu mogli da uspostave kontrolu nad avionom”, kaže Ričard Kvest, vazduhoplovni stručnjak informativne televizije CNN.
Kada su nastupili problemi, kapetan Mark Diboa je napustio pilotsku kabinu da bi se odmorio. Na poziv kopilota se vratio, ali više nije upravljao avionom, navodi BEA.
Letelica je padala tačno tri minuta i 30 sekundi. “Avion je doslovno pao s neba”, kaže Kvest.
“Ništa mi nije jasno”, navodno je rekao jedan od pilota neposredno pre nego što je avion udario u površinu mora”, saopšteno je na francuskom radiju “Frans info”.
Нема коментара:
Постави коментар