IZVOR: TANJUG
Pariz -- Francuski parlamentarci traže da francusko-holandska aviokompanija "Er Frans-KLM" porudžbinu od 20 do 25 milijardi dolara dogovori sa Erbasom.
"Er Frans-KLM" pregovara sa Boingom i Erbasom i njihovim proizvođačima motora posle objavljivanja tendera za nabavku 100 letelica srednje veličine, modela "erbas A350" ili "boing 787", u okviru plana obnavljanja flote za duže linije.
Porudžbina najnovijih aviona napravljenih od lakih, kompozitnih materijala, poslednjih godina je jedna je od najvećih u avioindustriji koja se bori za izalazak iz krize izazvane globalnom recesijom.
Zvaničnici "Er Fransa-KLM" kazali su da će ugovor biti sačinjen u skladu sa potrebama dve glavne mreže grupacije i da će najverovatnije biti podeljen između Boinga i Erbasa.
Kompanije "Er Frans" i KLM udružile su se 2004. i osnovale navećeg evropskog avioprevoznika po prihodu, ali su zadržale odvojene mreže i robne marke.
Pariz -- Francuski parlamentarci traže da francusko-holandska aviokompanija "Er Frans-KLM" porudžbinu od 20 do 25 milijardi dolara dogovori sa Erbasom.
Oni zahtevaju da se postigne dogovor sa tim evropskim proizvođačem, a ne s američkim Boingom.
Zvanični aviprevoznika tvrde, međutim, da će nabavka biti podeljena između dva najveća proizvođača aviona na svetu, ali se konačna odluka očekuje se za nekoliko meseci.
Bernar Karajon, član vladajuće konzervativne Unije za narodni pokret (UMP), partije koja se zalaže za jačanje ekonomskog patriotizma u odbrani francuskih firmi, izjavio je da je prikupio potpise 102 člana parlamenta koji podržavaju njegovu incijativu da "Er Frans" nabavi Erbasove avione.
"Kada Amerikanci kupuju američku robu, Evropljani bi trebalo da nabavljaju evropsku", kazao je Karajon. "Er Frans-KLM" pregovara sa Boingom i Erbasom i njihovim proizvođačima motora posle objavljivanja tendera za nabavku 100 letelica srednje veličine, modela "erbas A350" ili "boing 787", u okviru plana obnavljanja flote za duže linije.
Porudžbina najnovijih aviona napravljenih od lakih, kompozitnih materijala, poslednjih godina je jedna je od najvećih u avioindustriji koja se bori za izalazak iz krize izazvane globalnom recesijom.
Zvaničnici "Er Fransa-KLM" kazali su da će ugovor biti sačinjen u skladu sa potrebama dve glavne mreže grupacije i da će najverovatnije biti podeljen između Boinga i Erbasa.
Kompanije "Er Frans" i KLM udružile su se 2004. i osnovale navećeg evropskog avioprevoznika po prihodu, ali su zadržale odvojene mreže i robne marke.
Нема коментара:
Постави коментар