Azijsko-pacifički region koji preživljava pravi "bum" avionskog prevoza suočen je sa ozbiljnim nedostatkom pilota, zbog čega su pojedine aviokompanije prinuđene da smanjuju broj letova i da prizemljuju avione, navodi se u analizi američkog avio-giganta "Boing", prenela je danas agencija Frans pres.
Azijskom regionu biće potrebno više od 180.000 pilota i oko 250.000 tehničara u naredne dve decenije kako bi se zadovoljila potražnja, stoji u analizi u kojoj se ističe da je Kina suočena sa "najaktivnijom nestašicom" stručnih kadrova u avionskom prevozu.
Sada je u azijsko-pacifičkom regionu zaposleno oko 60.000 pilota i 46.000 tehničara.
Početkom meseca, "Boing" je objavio da će Kini biti potrebno 5.000 novih aviona u vrednosti od 600 milijardi dolara do 2030. godine zbog sve veće potražnje za avionskim prevozom, u poređenju sa ranijom prognozom da će kineskom avio-tržištu u tom periodu biti potrebno 4.330 letelica.
Ukupno 264 miliona putovanja avionima registrovano je u Kini 2010. godine, 15,8 odsto više nego 2009, prema zvaničnim podacima u Pekingu.
Udruženje međunarodnih avioprevoznika (IATA) procenjuje da će najveće stope rasta avionskog prevoza u periodu do 2014. godine imati Kina, Ujedinjeni Arapski Emirati, Vijetnam, Malezija i Šri Lanka.
Glavno je pitanje gde će avioprevoznici moći da dobiju sve potrebne pilote i tehničare, smatraju "Boingovi" stručnjaci.
Pojedini avioprevoznici su prizemili letove ili smanjili broj letova zbog nestašice pilota, ističe se u analizi u kojoj se ne navodi nijedan prevoznik konkretno, ali se kaže da će se sa manjkom stručnih kadrova u avionskom prevozu najviše suočavati, između ostalih, Indija, Filipini i Indonezija.
Nestašice će se dešavati i u drugim regionima pošto je globalnom avionskom sektoru potrebno više od jednan milion pilota i tehničara do 2030. godine, navodi IATA. (Economy.rs, Tanjug 19. septembar 2011.)
Azijskom regionu biće potrebno više od 180.000 pilota i oko 250.000 tehničara u naredne dve decenije kako bi se zadovoljila potražnja, stoji u analizi u kojoj se ističe da je Kina suočena sa "najaktivnijom nestašicom" stručnih kadrova u avionskom prevozu.
Sada je u azijsko-pacifičkom regionu zaposleno oko 60.000 pilota i 46.000 tehničara.
Početkom meseca, "Boing" je objavio da će Kini biti potrebno 5.000 novih aviona u vrednosti od 600 milijardi dolara do 2030. godine zbog sve veće potražnje za avionskim prevozom, u poređenju sa ranijom prognozom da će kineskom avio-tržištu u tom periodu biti potrebno 4.330 letelica.
Ukupno 264 miliona putovanja avionima registrovano je u Kini 2010. godine, 15,8 odsto više nego 2009, prema zvaničnim podacima u Pekingu.
Udruženje međunarodnih avioprevoznika (IATA) procenjuje da će najveće stope rasta avionskog prevoza u periodu do 2014. godine imati Kina, Ujedinjeni Arapski Emirati, Vijetnam, Malezija i Šri Lanka.
Glavno je pitanje gde će avioprevoznici moći da dobiju sve potrebne pilote i tehničare, smatraju "Boingovi" stručnjaci.
Pojedini avioprevoznici su prizemili letove ili smanjili broj letova zbog nestašice pilota, ističe se u analizi u kojoj se ne navodi nijedan prevoznik konkretno, ali se kaže da će se sa manjkom stručnih kadrova u avionskom prevozu najviše suočavati, između ostalih, Indija, Filipini i Indonezija.
Nestašice će se dešavati i u drugim regionima pošto je globalnom avionskom sektoru potrebno više od jednan milion pilota i tehničara do 2030. godine, navodi IATA. (Economy.rs, Tanjug 19. septembar 2011.)
Нема коментара:
Постави коментар