среда, 6. април 2011.

Руски борбени хеликоптери за Перу


Русија је испоручила два Ми-35П "Хајнд" хеликоптера у Перу под уговором да обезбеди јужноамеричке земље са ваздухопловним снагама у борби против производње кокаина и тероризма. Расклопљени хеликоптери су достављени у Перу руским транспортним авионом Ан-124-100 Кондор.
Ми-35 је побољшана верзија чувеног Ми-24 за извоз , који је комбинован великом ватреном моћи и транспорту трупа. Русија и перуанско Министарство одбране потписали су уговор у вредности од 108 милиона долара   о испоруци шест Ми-171 "Хип Х" вишенаменског хеликоптера и два хеликоптера Ми-35 у јулу 2010. Испорука прва два Ми-171 у Перу се очекује у мају. Хеликоптери ће се користити у борби против дроге и анти-тероризма у долини реке Ене и Апуримак.

Нема коментара:

Постави коментар